Morgonfix

Ska slänga mig i duschen nu och sedan blir det hårfix inför morgondagen. Är egentligen inget speciellt som händer imorgon bortsett från att jag har uppföljning på utvecklingssamtalet jag hade i mars och ett mindre matteprov men jag tänkte ändå jag skulle prova en frisyr och se om det blir fint.


Tanken är att jag, när håret är blött, ska göra ett antal flätor i håret som hänger (inte ligger mot huvudet) och när jag sedan tar ur dem imorgon så lockar det sig sådär fint som det bara gör när man har sovit med flätor. Sedan blir det lite fix med att ta en slinga på var sida och fästa ihop dem bak. Låter enkelt men just slingdelen är faktiskt krånglig eftersom det måste bli rakt och så.


Resultat får ni imorgon skulle jag tro.

Kommentarer
Postat av: flickjakel

JAG vill se resultat, hur eller hur det blev!



Spraya håret innan du tar ut det, så lockar det sig bättre :*

2012-05-04 @ 12:15:42
URL: http://flickjakel.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0