Oops i did it again

På tal om failade prov så kan jag ju berätta för er att jag med största sannolikhet inte gjorde särskilt bra i från mig på nationella i tyska som vi har haft denna veckan. I onsdags hade vi skriftliga delen som gick skit och idag hade vi hörförståelsen som visserligen kändes superbra men också läsförståelsen som gick käpprätt åt helvete om jag får uttrycka det så.


Eftersom jag har två dåliga delar och en som kändes bra så tror jag inte att det samlade betyget från nationella i tyska kommer bli så bra. För min del hade det nog varit mer fördelaktigt om det varit skilda betyg för alla delarna. Hur som så gör det mig inte jättemycket om det inte blir nått bra, jag kommer inte att läsa tyska nästa år och kan därför leva med ett icke-godkänt slutbetyg. (Det vi gjort nu kommer jag ju ändå inte behöva nästa år)


Trist men jag har inte råd att lägga energi på att sörja över spilld mjölk.


Kommentarer
Postat av: Agnes - Stalltjej.se

Svar: Det är ingen större skaderisk med en travare än ridhäst, klart det finns travhästar med skador men jag tror inte att det är någon större skillnad. Alla de travare jag skött som "pensionerats" har hållt till 25 års åldern. Mach hade ett par rejäla skador som unghäst, men det märks inget av längre, och han fyller 17 nu! :D Det är jättekul att ombilda travare, verkligen :)

2012-05-13 @ 01:11:28
URL: http://stalltjej.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0