Väskjakt och shoppingmani

Idag inleds fas två i min jakt på de perfekta väskorna.
Fas ett gick av stapeln i Söndags då jag och Karro tog oss ut till IKEA i Malmö och efter det till Entré. 
IKEA var awsomeness personifierat och jag kom hem med mer eller mindre nödvändiga grejer. Mest nödvändiga om jag får säga det själv. Entre var dock lite av en besvikelse, jag trodde det skulle vara mycket större och med mer butiker än vad det faktiskt va.
UPPTÄCKA Ryggsäck på hjul IKEA Med dragkedjan kan du lätt dela väskan i två ryggsäckar. Avskiljt vadderat fack för din bärbara dator.
Bild från IKEAs hemsida. Ska be MoP införskaffa den åt mig för den är billigare med Familykort vilket jag inte har.

Fas två innebär en tripp till Hööks, sen till Horze och en tillbakablick till Entré för Karro ska byta en grej hon köpte fel storlek och eftr det vet jag inte riktigt och det tror jag inte de andra gör heller. Personligen hoppas jag på en tripp till något som heter Välla men som jag inte har en aning om vad det ligger. Det är i alla fall ett shoppingcenter någonstans i Skåne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0