Bilder

Vore ju lite kul att ha lite bilder från stallet eftersom jag spenderar större delen av min tid där. Typ några när jag rider? Men det är ju ganska svårt att fixa själv så jag tänkte höra med familjens fotograf aka min äldsta syster om hon har lust å haka på till Risse på Torsdag när jag ska hoppa med Birk.

Hehe, tänka fråga över fb men hon var inte inloggad. Dock läser hon min blogg så vad tycker du Jenny?
Kan, vill och vågar du?



Gamal bild från min första blåbärshoppning -08 som jag försökt "snygga" till lite

Kommentarer
Postat av: Jenny

När du skrev inlägget hade jag sovit i flera timmar. Egentligen ska jag jobba imorgon, om det är den torsdagen du menar, men som det ser ut nu kan jag inte för jag är sjuk. Jätteförkyld. Så det får bli en annan gång i så fall.

2011-01-05 @ 10:12:21
URL: http://quadrifolium.blogpot.com
Postat av: Flickjakel

Hade jag haft en kamera hade jag fotat sönder dig Olivia ;D Haha, men tror tyvärr icke att min mobil är för jävla bra till det. Men en kompis ska nog upp, hon ha systemkamera så hon kan nog fota :)

2011-01-05 @ 16:46:46
URL: http://flickjakel.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0