Buskväll

Kom hem från stallet, duschade,fixade mig och gick till bowlinghallen på endast 40min.
Då var jag lite stolt men nu känns det som ganska lång tid ändå. Men ni kan ju tänka er att jag i vanliga fall duschar på ca 30 min så...

Vi bowlade och kilade sedan hem till Furbring som bodde en bit bort. Det krabbade lite en stund men aja, sånt händer. Vi käkade Tacos,  lekte lekar och snackade en stund om massa grejer och gick sedan ut för att möta Jennie som hade varit å jobbat innan dess.
Sedan lekte vi ännu mer, mumsade på efterrätt och drack en massa läzk. Furbring fick ett nytt namn och vi snackade lite kort om resan till Götlabårg som de flesta av oss ska på.

En trevlig kväll helt enkelt även om jag ser ut som värsta fettot på alla bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0