Nervös

Haha jag är faktiskt nervös inför morgondagens hoppning. Jag vet att jag inte borde vara det för vi har hoppat de här höjderna innan utan större problem. Jag vet också att Birk är en väldigt duktig hoppare så jag borde inte vara nevös. Men det är jag.

A jusste, har mailat om en  ev medryttarhäst också. Har ju en nu som jag trivs med men jag utvecklas ju inte så mycket på honom så får nog ta å gå vidare om det funkar.
Dunder är urmysig men inte mycket till hopphäst iom att han faktiskt inte kan hoppa överhuvudtaget.


Wish me luuuuuck tomorrow och om ni har tur/otur så kanske ni kan få se några bilder längre fram i tiden.
En kompis ska nämligen be en annan kompis å ta kort på Birken å mig imon.

Kommentarer
Postat av: Niklas

Håller tummarna!

2011-01-06 @ 00:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0