Stall1

Pallrade mig upp tidigt idag. Redan vid 10tiden frö att kunna cykla ut till stallet i Hanemåla vid 11.
Var nån annan där för att prova araben. Men jag red ut själv i alla fall.
Red över bron och kom då upp vid skidbacken.
Där var det ganska livligt med längdskidåkare i skogen, hjullastare och tjoande ungar i backen så vi vände och red tillbaka även om D var lugn.
Mötte en stund senare araben och nån tjej, hennes mamma och ägaren i skooogen.
Men efter det blev han typ knäpp!
Vägrade gå åt det hållet jag ville. Fick honom att göra det tillslut men så stötte vi på araben i en annan del av skogen och då ville han inte lämna henne.

Så jag slog följe med dem tillbaka till stallet för då var det inga problem.
Knashäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0