Dagens Ridning

Hoppning stod på schemat idag.
Erika hade målat en liten karta till mig
och verkligen beskrivit
hur man skulle få honom
att bjuuuda ordentligt!

Så jädra gölligt :D


Red fram längs ån och sen upp till hoppstigen.
Tänkte skritta den först men sen så nae.
Så jag hoppade den och kom ut på en äng där D
blev huligan och kastade sig undan precis innan vi skulle hoppa ett dike.
Ajabaja!
Så tror vi ska jobba lite på uppförandet där nästa gång.

Nån som har lust att följa med ut å fota nångång?
Så tråkigt att inte ha några bilder när man rider.

Annars får ni säga vad ni vill se för vanliga bilder,
svårt att veta vad man ska ta kort på.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag kanske kan hänga med ut på onsdag. Men då vill jag även sitta upp och skritta nått varv.

2011-03-31 @ 14:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0