Skolan

Del 2 Nationellaprovet i Kemi.
Labbade och gjorde en utvärdering på den.

Nästan alla fick ha sin egna planeringar från igår men ikke jag.
Fick ha original-planeringen.

Det sura är ju att jag inte vet om den var för dålig eller om den bara kommit bort.
Hoppas på alt 2 för då lär jag ändå få några poäng för den.

Sen så var det nått slags samtal i halvklass(andra halvan hade ju NP).
Snackades om varför klassen är så jävla jobbig,
om klassresan och lite annat skit.

Mundo(matteprogram på datorn) har lägger nog av helt snart.
Laggar gör det iaf som fan.
Så spelade sudoku och "designade" ett par converse.



Goosh sa snygge!
Synd bara att de inte går att få hit.
"No international shipping"

Ingen som känner nån i staterna?
Som dessa skönheter skulle kunna mellanlanda hos?


Kommentarer
Postat av: flickjakel

as-snygga min vän :D

Jag har faktiskt en vän i förenta staterna ;D

2011-03-18 @ 21:48:56
URL: http://flickjakel.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0