Mystery solved

Rev upp himmel och jord igår för att finna min försvunna påse med broccoli.


Det kanske låter en smula överdrivet tycker ni men det ska ni veta att, INGEN jävlas med min broccoli. DÅ MENAR JAG INGEN FREAKING JÄVLAS MED MINA GRÖNSAKER OSTRAFFAT. Det är ju trots allt inte så att jag är överdrivet förtjust i det som kommer från jorden (potatis borträknat såklart).


Letade genom alla frysarna igår utan att hitta den, efterlyste den på facebook och korsförhörde Karro som råkade befinna sig på brottsplatsen utan att finna några spår.

Livrädd Karowski. Man kan riktigt känna lukten av hur rädd hon är!


Hittade med hjälp av Matilda min broccolimix intryck i frysen där jag själv förvarat den och där jag självklart letat både en och två gånger.. Så kan det bli


Kommentarer
Postat av: Caroline

SV nej jag rider inte alltid med förbygel finns många bilder där jag inte har någon på:) Men just denna gången så hade jag inte bestämt om jag skulle hoppa eller inte men det kom flera andra ekipage och jag ville inte vara i vägen så jag struntade i det

2011-11-17 @ 10:30:11
URL: http://internationalshowjumping.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0