Samanfattning

Hittade typ inget att käka till frukost så jag fick käka några äckliga flingor. Men de var väldigt o-goda så jag gav det sista till hunden som uppskattade dem mycket mer.

Sen var det skola. Tråkig som alltid. Dubbla tyskalektioner idag. USCH!!!
Sallad till lunch vilket resulterade i att i princip hela skolan käkade macka. Vi sat 8 pers vi dett bord och fyllde Biffen Eriks tallrik med smörpaket utan problem

Konfan var väl helt okej. Pjäsen som vi ska spela upp på konfirmationen är rätt boring. Lindahl fanns dock där för att lysa upp det hela.

Stack hem och satte mig vid datorn. Just nu är det Ke$ha som spelas på Spotify. Älskar Ke$ha. Den låten är helt awsome!


Senar så frågade Eken om jag hade lust att hänga med henne utmed hundarna. Så jag tog Molle och cyklade till henne nån timme senare. Molle kan ju vara lite asocial men det gick faktist jättebra. Zelma blev jätteglad över en ny lekkompis medans Cornelia verkade tycka att Molle var rätt jobbig först.

Sen så tog jag min cykel som jag hade låst med dubbla lås och cyklade med Matilda och Molle mot Östermalm.
Kom em och satte igång med Smörgåsmuffinsen. Vi gjorde sånna på Stök i kök idag och jag funderade lte på om man kunde ha sånna till frukost imon. Dem blev asgoda men av någon udda anledning en smula brända i botten.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0