If tomorrow never comes...

...så berättar jag om min plan nu.

Imorgon bär det av till Germany. Vi ska bo på ett litet hotell som ligger i Aurich.
Den ursprungliga planen var att ta en restresa till Kreta eller nått sånt, men det är ju svindyrt så planerna ändrardes lite :D

Jag har aldrig varit i Aurich men det ligger ju i Nidersachsen( nordvästra tyskland ), som mitt tyskaarbete råkar handla om. Skulle vara lite kulit om vi åkte dit just för mitt tyskaarbete men det gör vi inte ;P
Dock finns det kanske möjlighet att själv fota (läs: tvinga Jenny att fota ) nått som är typiskt för området.


Nog om det nu, för innan vi sticker dit så ska jag,Emma å Ida, bland andra rida tillbaka hästarna från betet.
Men nu närmast så slökollar man på Johnny English och sedan blir Burn Notice, YEAY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0