Måndag

Det förra inlägget blev lite hastigt avslutat för helt plötsligt påminnde Emma mig om att jag skulle rida lektion idag. Det hade jag helt glömmt så jag satt å kollade skor.

Men jag hann dit på mindre än 15min vilket jag tycker är rätt bra. Särskilt som jag har en halvmil dit.
Fick rida Birk idag och det gick verkligen bra. Hade visserligen sporrarna på mig men dem är inte så skarpa(ponnysporrar) och han inte såå känslig.
Fick faktist honom i form större delen av lektioonen vilket är ovanligt för oss. När lektionen var slut så var han jättesvett och hade skum mellan bakbenen.

När Emma å jag cyklade hemåt så kom vi fram till att det vore jävligt gutt att dra till Donken. Så det gjorde vi. Satt där en stund å tjockade oss och cyklade sen hem igen. Jag följde henne en litenliten bit på vägen och sen så typ stannade vi å snackade om allt möjligt typ. Mycket häst blev det :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0