Bye Bye Bitches!

Japp nu har man slutat och slipper er falska människor ett tag. Känns jävligt bra även om jag kommer sakna vissa.
Faktist.

Är väldigt nöjd med betygen. MVG i Bild, HK och slöjd.
                                           VG i Svenska, Engelska, matte, ja allt annat utom SO och Idrott.


Dagen till ära så har man också snubblat i annexet-trappen. Den är inte ens svår att gå i men jag lyckades ändå att skrapa upp knäna. Sved lite när jag kom hem men annars har jag bara skrattat åt min klumpighet :)

Ikväll blir det stallet med Emmispemmis. Hennes "lille" pålle går ju på bete nu så han lär ju vara lite tjockis :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Oohja, trevligt att du vill följa med :D

ahw, min lille pålle ha blivit en tjockis.

men det får han vara för det sommar och han behöver inte komma i form till beach 2010 ;) Och fika blir det också ju, fast inte om du mobba min tjockishäst, fast han är bra ändå <3

2010-06-16 @ 18:14:07
Postat av: Olivia

haha nää han behöver ju inte driekt fundera på om han ser bra ut i den bikinin som annat folk gör :P

man får va tjockis när man går på bete. som sagt så kolla in Sunny nästa gång du är på ridskolan för hon är riktigt tjock!

2010-06-17 @ 11:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0