D-day

Idag är det D-day. Skolan var väl rätt chill idag. Glömde gympakläder så jag typ halvsov mig genom gympalektionen på en träbänk. Magnus sa inget som vi som inte var med skulle göra så. Bilden däremot spenderades med att kolla efter passande motiv på internet som man kunde måla av.

Hur eller hur så får jag se om min D-day inkräktar på min tv-tisdag men det brukar inte vara nått problem.
Så vad är då en D-day? Vet du inte det så är detta nog inte rätta stället att berätta det men om du är viktig så kan jag tella dig, bara släng iväg ett sms eller msn-meddelande så är saken biff.

Nu ska jag iaf fortsätta min D-day och försöka komma på ett sätt att få ännu högre ljud i datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0