Hoppningen

Fick ju som jag sa att jag skulle fart på Cline. Men vilken häst vaknar inte när man galopperar varv på varv i lätt sits?

Sjukt jobbigt för benen är det iaf. Hoppningen gick väl rätt bra för mig.

Det bästa var väl att ingen trillade av, vilket tyvärr är rätt vanligt på mina vanliga lektioner.
Och att vi jobbade mer med själva hoppet och anridningen.


Funderar också på vilken annan pålle som jag skulle kunna rida ist för Sunny. Det är ju lite jobbigt när vi är två som vill rida samma häst och då rider samma program/höjd på tävlingarna.

Hade hon eller jag hoppat högre eller ridit annat program så hade det ju inte vara nått problem men nu är det ju som det är.

Aja, det ordnar sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0