Kurs eller vad det nu heter

Hade ju sån där kurs idag, då´va.

Eftersom det åskat tidigare idag så fick jag skjuts upp av Elin i KG.
Tydligen så var det nån lampa som lyste när hon körde upp och då frågar hon mig vad den kan betyda.
Jag som bara har körkort på symaskin. Hur ska jag kunna veta vad det betyder?

Hur eller hr så kommer vi iaf upp till stallet i tid.

Kliver in och kollar listorna för att upptäcka att jag fått Cline både idag och imon.
Usch, tänkte jag och funderade på om detta var ett straff för att jag inte drev på tillräckligt i dressyren i fredags.

Aja, det var ju bara att plocka fram mina ponny-sporrar och försöka sätta dit dem.

Det gick faktist rätt bra att rida honom. Fick honom i form och kunde då släppa lite på tyglarna.
Vänstergaloppen gick helt AWSOME medans höger galopp inte var lika nice.

Hehe, imon ska vi hoppa och då ska han fan få springa.

Det blir att driva på så att han hoppar i ett okej tempo och inte bara såsar sig över hindrerna som han brukar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0