Provet

Emma å Ida fick upp mig tidigt idag. Var tvugen att kliva upp vid 10 idag för att vi skulle vara i stallet för gröntkort-provet vid 11.
Kom iväg lite sent och råkade dessutom låsa ut elin som tydligen var å tränade.
Just nu har jag ingen aning om vart hon är.

Provet gick väl inte superbra trots att jag satt aslänge med det. Glömde svara på ett par frågor så jag fick kompletera för att klara provet. Själva kortet får vi nästa onsdag då det även är blåbärshoppning och betesridning.


Vad ska man hitta på nu då?
Solen gick typ i moln så man kan inte sola.
Borde typ tvätta eller nått idag men pallar inte.
Molle skulle inte må dåligt av en promenad.

Äsch, vi får se vad som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0