Torsdag

Ännu en chill dag. Gjorde statistik på matten, kollade film på SO:n, Engelskan och Svenskan. Vollyboll på gympan och kollade på Vetenskapens värld på NO:n.

Har typ sovit halva dagen också. Själva sovandet är det välö inget skumt med, det ä bara det att jag blir förbannad på allt och alla när nån väcker mig.

Fick mitt paket från Coal Creek idag. Smart som jag så trodde jag ju att det var ett par öronhängen. Men icke. Det var ett öronhänge. Så jag är lite besviken.

Då har jag 3 val:
Skicka tillbaka det.
Beställa ett till.
Använda bara det jag har + ett annat litet random

Tror att alla 3 skulle funka, saken är bara det att min vanliga stilguru tycker att örhänget är fult så hon ger inte så mycket hjälp överhuvudtaget. Får hitta nån som kan ge mig ett bra svar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0