Marknad

Inte särskilt bra marknadsväder idag, men stack iaf dit en stund för att köpa den obligatoriska påsen med godis.
Träffade Johanna direkt när jag kom dit så gick med henne en stund tills hon skulle hem o sedan pratade jag lite med julia.
Sedan stötte man på Matte, Ewe, Amanda och Sanna som typ förfärades över att jag gick själv.
Så jag hakade på dem när de skulle hyra film och joinade sedan dem när de stack till Ewe föe att kolla på Darkness.

Den var väl inte så läskig men ändå helt okej. Kanske lite förutsägbar och hade ett skumt slut.
Den följdes upp av en annan film och pizza.

Efter en kväll med många skratt så skiljdes vi åt.

Haha skum mening där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0