Öppet hus

De hade öppet hus idag i stllet så jag har spenderat i stort sett hela dagen där.
Åkte dit vid 10-tiden med Jennifer på moppen och kom hem vid typ halv 6 tror jag.

Däremellan har man satt upp avspärrning/hinder, agerat parkeringsvakt och lett runt ponnyer på ponnyridningen.
Sen så har man även kikat på agiltyn, delatut hösilage och tagit in hästar bla.


Julia skulle vara parkerigsvakt men skulle även be nån mer att vara det. Så då ringde hon till mig och ville att jag skulle joina henne. De flesta som vi viftade åt parkerade smart och enligt våra tankar medan några började på en helt ny rad längs ett annat staket.

Det var väldigt mycket folk och då ävern många yngre, som alla ville rida på ponnyerna hela tiden. Så tillslut fick de göra iordning ett par ponnyer till för att kunna motsvara efterfrågan.

Det var även dressyruppvisning, beridet bågskytte och staffethoppning som stod på schemat men det missade jag eftersom jag hjälpte till på ponnyridningen.

Allt som allt så var dagen lyckad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0