Måndag

Kommer inte ihåg att det skulle hänt något speciellt under skoldagen så den var antagligen ointressant as usuall.
Eftermiddagen däremot var nice.
Då hade jag ju veckans ridlektion vilket alltid är nice. Fick rida på Wagner vilket var första gången om man inte räknar skolridningen och när vi satte igång hästarna efter betet.

Rätt trevligt. Fick gör en massa halvhalter för annars hade han bara älgat på över shettisarna.
I början kändes det lite sådär att Ingrid dragit på en snodd(hjälptygel) på honom för då känns det som att man inte klarar hästen själv, men senare var jag rätt glad för den för han blev lite uppstudsig när vi gjorde skänkelvikning längs spåret.


Det jag ville ha fram var hur eller hur att lektionen gick bra och att jag fick rida Wagner (han brykar inte gå med i gruppen över huvudtaget).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0