Over my dead body

Jag har goda nyheter och så har jag dåliga nyheter. Vilka vill ni höra först?

Det kvittar för ni får de goda först ändå.
Jag har inte längre särskilt ont i halsen och är ännu feberfri(vilket jag inte trodde jag skulle va)

Och så till dem dåliga:
Det har slagit lock för mitt högeröra och jag får inte bort det. Mamma ville jag skulle ta nässpray för "då släpper det". Over my dead body!  Säger jag bara då.



Jag hatar nässpray. Det är så jävla obehagligt att suga upp det om man inte är riktigt täppt så det gör jag aldrig igen.
Dessutom känns det rätt ofräscht att sticka upp nått i näsan.

Så det blir ingen gympa för mig idag inte, det har jag lapp på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0