Årets sista "Flyingedag"

Kan inte riktigt fatta att jag åker hemhem imorgon. 
Men det gör jag vilket innebär att det är sista dagen på Flyinge för iår.

Pga ledigheter och annat mys var vi bara 6pers under körlektionen så det blev 3 ekipage(vi kör i par) i en ridhus som är 20x80 meter om jag inte minns måtten fel. Körde Burrito ihop med Johanna och jisses vad den hästen var seg emellanåt. Hade man suttit på hade det varit ponnysparkar man hade fått prova med.


Övningen vi gjorde under lektionen. Vill ni jag ska fixa bättre bild och förklaring?


Har haft dubbla stalltjänster idag eftersom de var så få under lunchen och redovisat om mitt drömstall i Hippologi 3. Redovisningen blev inte sådär jättebra. Datorn krabbade och eftersom vi var så många som skulle redovisa idag stressade jag mig genom och pratade jättefort. 

Efter det var det min ordinarie stalltjänst och sedan var det slut för dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0