The Ghost Rider

En film som troligen har varit tänkt att den skulle vara häftig på ett coolt sätt men enligt mig ärden snarare häftig på ett roligt sätt. Det är verkligen min typ av film och vet ni vad, jag bryr mig inte om du tycker den är dorky för JAG gillar den.

Den handlar om Johnny Slade, en kille som skriver avtal med Djävulen så att han kan få vara med sin flickvän Roxanne. Det han inte visste ( glömde väl läsa det finstilta ) var att det han lovat Djävulen gjorde det omöjligt för dem att vara tillsamans.
Så han gjorde ett riktigt dåligt avtal och Djävulen gjorde ett riktigt bra, or did he?

Inte helt oväntat kommer Johnnybooiii på ett sätt att göra så att de kan vara tillsamans och genomför det, kämpandes mot Djävulen och hans son.

Betyg: 4 av 5 väderkvarnar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0