Dunder igår

Red hem min lelle hest igår.
Tunnlarna vi gick genom var som alltid läskiga åt ena hållet -.-
Pratade med familjen en stund och fortsatte sedan. Red hem till Amanda och snackade med dem som var där.
Anton och timme försökte få gerre att rida medan anton själv hoppade baklänges så fort hästen vände huvet mot honom. Fortsatte sedan bort till Emma och lämnade pengar.

Red sedan hemåt igen.
Finns ett område i hanemåla med lekpark, fotbollplan och en stor gräsklädd kulle.
Blev förbikörd av en moped i full fräs och D brydde sig inte alls.
Kom sedan en till moped i lugnare fart men den försvann och jag tänkte inte mer på det.


Bestämde mig för att ta en liten galopp galopp där. Dunder var verkligen superfin tills vi upptäckte vart den andra mopeden tagit vägen.
Full fart nerför backen kom den. Dunder kastar sig framåt i några sken-steg ( eller vad man ska säga) och jag skriker rätt ut. Ser att den ena på mopeden vänder sig bakåt innan Dunder nästan springar rätt in i en preseninsgtäckt vedhög och tvärnitar.



Gammal bild från förra gången jag red hem, då i sällskap med Emma och Quest(vänster).
Jag och Dunder till höger. Snygg man va då med reflexer överallt xD

Resten av vägen gick han ganska lugnt. Hoppade till för en cykel som dök upp plötsligt men inget annat.
Fixade honom och pratade en stund med ägaren innan jag tog min tattarcykel hemåt igen.

Kommentarer
Postat av: flickjakel

reflexflickorna <3

2011-07-18 @ 15:30:45
URL: http://flickjakel.devote.se
Postat av: Emelie

Tinkrar? Väldigt söta iaf (:

2011-07-18 @ 18:59:37
URL: http://emeliel.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0