Hiss och Diss

Alla bilderna utom picad hissar/picad dissar har jag tagit från google och bloggar.

Vill dela ut en Hiss till trasiga jeans, eller som jag säger: trashade. Ljusa slitna är nog det absolut snyggaste man kan ha. Och det är en skillnad på trashade kläder och kläder som är hål i.
Kläder med hål är sönder, kläder som är trashade är konstverk.


Att folk är inne på min blogg vid den här tiden på dygnet.
Trevlans, trevlans. Vill ni presentera er?


Men bara för att de är trashade blir de inte snygga, det är en svårbemästrad konst att trasha jeans.


Att Diner Dash försvinner från facebook förtjänar en fetdiss. Kanske inte det mest intressanta spelet som gjorts men det var ett bra tidsfördriv.

Att jag inte har skaffat mig ett id-kort får också en diss. Har varit på G med det länge men har dels tappat bort korten, dels tappat bort pappret som säger att jag är jag i olika omgångar.

De nya ridhjälmarna från LAS förtjänar definitivt en diss. Såg dem på dressyrmupparnas blogg och de är verkligen grymt fula!
Så en diss till dem också.

Inte okej.

Kommentarer
Postat av: Yrsa

fin blogg :)

2011-07-30 @ 07:32:35
URL: http://yrsaarbelund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0