Dagen

Pallrade mig upp till Risse vid 9-tiden.
Kom inte så jättemycket folk och köpte godis så det var ganska segt att stå där.

Fick avlösning inför sista klassen så då cykla jag och Sara hem till mig.
Lämnade cyklarna och gick sedan en lååång rund.

Hamnade bland annat på stora bryggan vid Linneasjön så där satte vi oss och solade.
Invigde under dagen de nya shortsen så jag har bränt mig väldigt lätt på ena låret (satt halvväggs inomhus i Risse).


Imorgon ska jag dit igen, men då för att stå på banan som funktionär.
Blir att köra på bikiniöverdel med tubtopp över och sedan shortsen igen.
Ska smörja benen med hudkräm nu och kladda på rikligt med solkräm imogon.

Kommentarer
Postat av: Carolina

Svara gärna på "Veckans fråga" på vår blogg! "Vad föredrar du för färg på din utrustning?"

2011-06-05 @ 20:34:41
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0