Mot Li(di)n(g)dö

Okej det där blev iinte riiiktigt rätt men i alla fall.
Åker iväg på klassresa nu snart. Vid 11 tänkte jag vara i skolan( vi ska åka 12) för jag har lite grejer i träslöjden att hämta ut.

Kläderna är packade och som vanligt tog jag nog med mig mer än vad som kommer behövas. Men OM jag plockar ur nånting så kan ni ge er fasen på att jag kommer sakna det sedan!

I fall någon vilsen klasskamrat skulle trilla in här snarast så lägger jag upp en packlista ála Picad.

§ Mjukisbyxor
§ Tjocktunika
§ Jeanshorts
§ Vanliga shorts
§ Sov-tischa
§ Två vamliga tunikor
§ Två par leggins
§ Tröja
§ Två par Linnen
§ Underkläder
§ Badkläder
____
§ Myggmedel
§ Solkräm
§ "det blåa"
§ Hårborste
§ Tre laddare ( jag vet att nån kommer glömma sin)
§ Handukar
§ Solbrillor
§ Vanliga brillor+ burk
§ Tofsar
§ pengar
§ Sovsäck
§ Hygienartiklar ( t-borste and such)


Jag tror att det är allt, ska pausa en stund och sen gå på packandet igen.
Då kommer jag förhoppningsvis på vad jag har glömt innan jag glömmer det.

Jamen titta här, ändrade mig när det gällde reskläder. Det var ganska "kallt" ute så istället för ett linne( som åka i väskan ) blir det ett annat linne och en tjocktröja.
Så ska jag även trycka ner min "skinn"jacka i väskan.
Men först: matjakt en våning ner

Kommentarer
Postat av: flickjakel

Du gör rätt i att packa ner lite extra, tänk bara när vi var i Götet hur det fick för emmy och pollyn ;) <3

2011-06-13 @ 15:09:16
URL: http://flickjakel.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0