Dålig sömn

Det har ju blåst lite ute i helgen.

De flesta blir helt förfärade men jag tycker själv det är ganska mysigt. Främst för att det blir så mysigt inomhus men också för att det är sjukt häftigt när man nästan blåser bort. Något som jag dock kan säga är mindre kul är när man försöker cykla hem från paradisskolan och står still och trampar utanför Linneahemmet.


Så chockande nog för vissa kan jag erkänna att jag sovit dåligt för att det inte blåst och hållt på tillräckligt och för att det inte regnat. Ja där har vi det. Jag sover som ett litet barn när det regnar men avsaknaden av det (när jag tycker att det nästan borde regna) håller mig vaken. 

Bilden kommer från SMHI.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0