Flyinge Grand Prix

Har jag ens nämt att det har varit ganska stora tävlingar i flyinge i helgen? Eller att jag varit funktionär hela lördagen och hela söndagen? 

Jag tror faktiskt inte att jag har gjort det så jag gör det nu:
Har haft två brudar inneboende hela helgen som också varit funkisar och de var inte de enda infödingarna som nattat där. Massa folk från klassen hur som.

När det gäller funkiset så kan jag säga att jag har ganska ömma fötter nu efter att ha bokstavligen talat gått och trampat ner underlaget i Stora Ridhuset med mina stallskor. Underlaget där inne släpper tydligen ganska mycket, särskilt på kortsidorna trots att de ytharvat, kört med ångvält och vattnat därinne mellan varje klass.


Jätteroligt var det när de satte igång vattnet när funktionärerna fortfarande var inne i manegen och jag kubba genom hela framför publiken med en vagn bakom mig.


Överlag kuligt men jag var väldigt trött på att stå på banan under söndagen - trots att jag då på nära håll fick se både Linda Heed (som vann),Helena Lundbäck, Douglas Lindelöw och en massa anda hästkändisar. Har till och med pratat lite med Daniel Zetterman om man vill se det så. Starstruck.se

Bildkälla: tidningenridsport.se (Lotta Gyllensten)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0