Fredag

Hade ju lite ångest över den här fredagen tidigare i veckan, dels för att jag hade lyckats boka upp mig själv på tre olika grejer (där ser man vikten att hålla reda på almenackan) och dels för att vi har tyska.

Tyskan har jag inte gjort nånting åt annat än att jag nu, ett par lektioner innan har grundat med en muffins men min trippelbokning har löst sig riktigt bra!

Funkis-delen har jag avbokat i onsdags så det är klart.

Hästskötseln som jag har löpande på fredagar,
ska jag ta. Ska rida Edi och fixa till båda hästarna.

Mina föräldrar och Jenny kommer ut till Flyinge och hälsar på!


Edit:
MoJP var bara ute på en snabbvisit. Tanken var att vi skulle hinan fika med men jag var ju i stallet, hehe så de svängde bara förbi innan de styrde kosa hemåt.
MEN, de kommer hit igen i december under Flyingedagarna!
Underbart!

Kommentarer
Postat av: PONNYSKRUTTARNA - Sandra

hej, Vi har bytat till www.ponnyskruttarna.webblogg.se, följ gärna med oss dit!



KRAM ponnyskruttarna

2011-11-21 @ 00:02:54
URL: http://ponnyskruttarna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0