Hästveckan so far


Måndagen i hästvärlden var lite sne. Hade glömt bort en luciaträning så jag fick ge mig ifrån stallet, titta in där för att få mina papper och slösa tid(sjöng inte, för många som glömt bort att komma) sen cykla tillbaka till stallet och mocka klart + göra iordning Edi efter att AV ridit.

Onsdagen i stallet gick väldans snabbt för att vara mig. Eftersom jag gick hem tidigt så tog jag mig ut tidigare och var där långt innan AV. Mockade, gjorde höpåsar, - foderhinkar och bytte vatten i vattenhinkarna. Lyckades också orsaka en mindre översvämmning i stallgången när jag glömde bort att jag fyllde en hink och det inte finns någon brunn där...
Hehe ojdå.


Annavera åker till Finland på fredag så jag har båda hästarna hela helgen. Edi ska jag rida men Felise ska jag bara promenera för hand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0