Homecomming

Ha! Jag hade ju planerat att försöka hitta nått sätt att titta på EMA igår men så bev det inte. 
Kollade på Paranormal Activity med resten av internatarna och skrämde skiten ut Tess (en trea). Tess var tydligen brutalt rädd för spindlar och det kunde jag ju inte låta gå obemärkt utan jag satte Betty på en tråd, tråden på en pinne och höll fram den när hon minst anade det.

Ett par gånger blev hon så rädd att hon slängde sig ur fotöljen hon satt i och en gång satt hon intet ont anande i köket när jag smög upp med Betty bakom henne. Underbart!




Kan även ha råkat gömma Betty i skåpet med tallrikar i köket igårkväll. Det kanske förklarade skriket jag tyckte jag hörde imorse... som tydligen kom från Tess (Matilda hittade Betty men ah). 
Oj så det blev


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0