Måndagen

Hm, känner att det jag gör om dagarna inte är det mest intressanta att läsa om. Har jag inget bestämt att göra så sitter jag antingen vid TV:n eller ligger jag uppe och tittar på film med Ove (min dator).


Och sådär såg då min förmiddag ut. Em var väl dock lite mer produktiv om man säger så. Lagade mat till familjen och fick sedan skjuts upp till Rismåla för BUS-möte. Planerade övernattningen vi ska ha fredag till lördag och efter det joinade jag Svedin som skulle rida Dulf. Jag red en stund efter Svedin och det gick som alltid på Duffe, inte överdrivet bra, haha.

Lyckades även tappa min mobil medan jag red, panik.se där ja. Svedin och jag gick runt en stund i lilla ridhuset men lyckades inte hitta den till Emma kom på den brighta idén att om vi släcker ljuset och ringer så lyser den ju upp. Så vi lyckades hitta den trots att den låg med skärmen ner och hade ljudet avstängt.
Puh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0