Note to self:

§ Undvik att sova hela nätter i soffor, bättre på golvet då.

Sympatisov på nerevåningen i huset inatt för att hålla Emma och sedan Jennie sällskap. De var nattvakter på övernattningen och jag vet själv hur akward det är att sitta helt solo så jag sov där istället för att tröka in mig i Bus-rummet.
Det var knappt jag kunde ta mig upp imorse, och när jag väl lyckats ta mig ur sovsäck och soffa, var jag så stel och klumpig att jag näst intill trillade tillbaka igen. 


Mitt i natten väckte Jennie mig för att hon hört nått ljud. Det lät tydligen som om någon bankade på ytterdörren (som finns i rummet där vi var) och hon lyckades skrämma upp mig som inte ens hört bankandet. Ett tag ville jag resa på mig och se till att det var låst men jag vågade typ inte, haha! Så tuff är Picad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0