Ovanligt busy day

Hade ju både Evelina och michelle snarkandes på mitt rum och kommer ha det varje måndag till tisdag fram till jul+ en del helger när de ska vara funkisar på Flyinge. 

Stalldag i skolan vilket ju alltid är veckans höjdpunkt. Tillochmed bättre än fredagar och i många fall helger... :o


Käka i restaurangen, skratta åt "Moa´s" sörplande när hon drack oboy. Sedan funkismöte om Grand Prix:en som är nästa helg (17-20 Nov) och tillsist kickoff för Flyinges luciatåg. '


Om vi backar lite till funkismötet igen så kan jag berätta att jag har skrivit upp mig på 6 klasser den helgen vilket gott och väl innebär att jag kommer få en kingsland-jacka vilket i sin tur innebär att de räknar att jag kommer hjälpa till på SM:et som går av stapeln här till våren. Men det kan jag tycka det är värt. Få en jacka värd runt 1500kr för å vara funktionär? Lätt värt när man dessutom får chansen å se en massa landslagsryttare och annat känt folk...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0