Veckan so far

Måndagen svepte förbi rätt lätt. Har bara 4 lektioner under dagen även om jag av någon anledning blir fruktansvärt lättretad under sista lektionen som är matte. Men det brukar gå att undertrycka med hjälp av en muffins ^^

Tisdagen var en ö-dag som vi bara hade utvecklingssamtal under. De som ville kunde få vara med och rida på våra skolhästar (tisdagar är ju annars vår stalldag) men jag hade mitt möte vid halv 2 så det hanns inte med. Däremot hade jag sådan tur med bussarna att jag kunde åka från flyinge, vänta ett par minuter i sandby och hinna helt perfekt till mitt möte.
Samma tur hade jag när jag skulle hem, flyinge-bussen stod och väntade när jag kom till sandby. Dessutom hade jag sällskap av en tjej från stallet från lund till sandby, härrrligt.

Onsdagen var inte lika härlig. Fick gå hem efter tyskan för att jag hade sån jädra mensvärk så jag kunde inte koncentrera mig utan bara satt och slingra mig på min stol. De andra som satt runt mig på tyskan måste trott det var nått allvarligt fel i skallen på mig, hehe.

Torsdagen har bara börjat men det känns helt okej so far.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0