Inspark nummer 1

Igår hade vi inspark nummer två som började med att vi ta av oss alla våra kläder för att kunna göra ett tillräckligt långt "rep". Sedan fick en ledtråd och tog oss bort till kastanjegården iklädda sopsäckar där vi skulle sjunga en hyllningssång till treorna med melodin till Eloise som ingen kunde.

Vi gissade sedan fel på ledtråden så tre av oss vi shotta nånting som man knappt vill tänka vad det var men i många fall innehöll tex juice och kanske rapsolja eller nått. När vi kommit på vart vi skulle gick vi bort till Täckta banan där vi skulle hålla en mugg med vatten i munnen, ta den genom en hinderbana och tillsist tömma den i en annan hink. Gick ganska sakta tills vi kom på att vi bara kunde ta med oss hinken med vatten bort till den andra hinken. Sedan fick vi gissa och gissade fel på vart vi skulle, jag bland annat fick ta en shot och det smakade som en blandning av juice och hostmedicin -.-

Därefter gissade vi rätt, gick, fortfarande iförda soppåsar till dammen där vi skulle sticka ner händer i burkar med äckelpeckel och leta mynt. Efter det var det dags för the Grande Finale. Vi skulle klättra uppför gödselstacken, leta upp bokstäver, klättra ner till resten av laget oh skicka upp nästa att leta bokstäver. Sedan skulle vi få ihop ett ord av dem bokstäverna och i just den här "grenen" var vår grupp uppdelade i två. Kom lika i den här tävlingen och sedan var det sluta. Men då hade jag redan hunnit halka och nästan sätta mig i bajsvattnet/ridhusunderlaget som var dumpat där. Efter det fick vi spola av oss i stallet, sedan gå upp och DUSCHA. Efter vi fräschat upp oss gick vi in till andra huset och fikade/tittade film (hitta nemo).


Nu måste jag fasen springa för min buss kommer alldeles strax...

Kommentarer
Postat av: flickjakel

jag kan fan eloise meldodin ;D

2011-09-09 @ 13:10:47
URL: http://flickjakel.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0