Göteborg Horse Show och EuroHorse mässan

Sitter ligger och kollar på vad det skulle kosta för mig att ta mig upp till Göteborg Horse Show nån av dagarna iår.
Vill främst dit för mässan men man kan ju inte åka dit utan att kolla åtminstonde en del så jag tittar på vilken jag helst är där på.

Funderar på Torsdag eller Fredag för det blir billigast och antagligen minst folk de dagarna. 
De roligaste dagarna är ju såklart Lördag-Söndag men då ökar priset och framför allt folket.


Det ända som stör mig är att Ludger Beerbaum har sin Clinic på torsdagen för den lär vara populär och men å andra sidan kommer ju många hindras av skolgång under förmiddagen så då kanske man inte dör på mässan, haha.


Var där förra året med BUS vilket var helhärligt bortsett från tåget hem när en av tjejerna skrek av skratt vilket irriterade andra och väckte mig. Köpte i princip ingenting men jag kände ändå att mässan var roligare än själva showen.



Men innan jag bokar eller gör upp några som helst planer måste jag lösa det finansiella. Är skyldig för julklappar och det måste jag betala av först. Får höra om min mor kanske kan ha några jobb åt mig. Känner på mig att strykning kommer komma upp. Ingen tycker om att stryka och det inkluderar även min familj.

logo
Bild från www.goteborghorseshow.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0