Forts. Edi och Felice 12-03-06

Frågade ägaren när hon skulle dit, käkade och cyklade sedan upp en halvtimme innan. Gjorde påsar och hinkar samt bytte vatten när hon kom.

Vi gjorde iordning hästarna, red till Craafordhallen. Annavera hade hopplektion i grupp och jag skrittjobbade Edi runt omkring. De använde långt ifrån hela ridhuset (som är 40x70 om jag inte minns fel) så det var absolut inga problem för mig.

  • Övergångar skritt - halt-skritt
  • Ta ut stegen trots att jag kortade upp
  • Få in bogarna på böjda spår

Fick inte riktigt in bogarna som han är fantastisk på att skjuta ut när jag rider men jag jobbar på det. Allt som allt är jag verkligen jättejättenöjd som fick honom dit han var i bara skritt. Han har lite dålig egen framåtbjudning just nu för han börjar få skoskav. Men han ska skos nästa vecka så det nemas problemas. Annars är det inget fel på den , hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0