Cameroid och Matteprov



Ska jag vara ärlig är jag faktiskt riktigt nöjd med frisyren idag. Väldigt annorlunda från hur jag brukar ha det utan att vara för fixat vilket ju faktiskt bara hade känts konstigt och det bästa av allt är att det inte är hårspray eller nått i. Gillar inte hårspray om jag ska ärlig.


Sitter just nu utanför mattesalen för aaaatt jag helt enkelt inte orkade hitta på något roligare. Har precis haft ett mindre matteprov som verkligen inte tog lång tid att göra, delvis för att inte hade en aning om hur jag skulle lösa en del av uppgifterna men också för att läraren tagit uppgifter från en repetionsdel i matteboken jag försökte brotta mig igenom precis innan lektionen började. Så i ärlighetens namn fattar jag inte riktigt varför det inte går snabbare för fler.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0