Hemkomsten och idag

Igår satte jag mig på tåget hem och åkte direkt från stationen i nybro till mormor och morfar för att fira moster Irene. Trevligt trevligt även om jag var lite trött emellanåt efter att ha suttit tre timmar på tåg och dessförinnan 45min på centralen i Lund. 

Idag har jag varit både social och duktig tjej. Gick en promenad med Eken tidigare idag och så fick hon mig att titta på Wrong Turn. Jag är verkligen inget fan och skräckfilmer (jag gillar inte att bli rädd) så jag använde min mobil till att kolla upp vilka som skulle klara sig. Spoiler-alert level 9000 men annars hade jag antagligen inte kunnat sova inatt.

Duktig-tjej-delen var att jag började rensa lite på mitt rum och dessutom lyckades dra in mellansystern i det hela. Så vips satt hon där med en låda och rensade hon också. Personligen kanske jag inte fick jättemycket gjort när det gäller att rensa upp och ställa iordning på mitt rum men det är en början och man kan inte göra nånting utan att börja göra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0