Lite av varje

Drömt mardrömmar om vargar och annat mys, solat, kollat film, sprayat burkar, ätit och städat i köket eftersom det var öppet hus för hippologigymnasiet och blivande ettor var på besök. Så lite av varje kan man väl minst sagt säga att jag gjort.


Skulle blivit en tripp till IKEA och Entré men det blev inte så, det sköts upp till imorgon istället. Vilket nog faktiskt är lika bra för då har både Karro och jag mer tid att glida runt i Malmö. 

Något annat jag kan nämna är att det firades tioårsjubileum för vår linje idag och att Evelina därför har snarkat hos mig sen fredags (hemska bussförbindelser under helgen) och att jag imorse, så dären halv åtta väcker henne och frågar om hon inte ska till stallet snart för jag tänkte att hon hade morgonstalltjänst (hönshjärna jag e!). Som tur är lider hon, vad jag vet, inga men av händelsen och hade antagligen aldrig kommit ihåg det om jag inte nämt det senare under dagen.

Random bild men jag är fortfarande lite sugen på att göra nånting sånthär med mitt hår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0