hejsan hoppsan!

Hade tänkt mig en liten shoppingtur idag och för detta så bokade jag Elin( gör man inte det tidigt så visar det sig att hon ska va med cenny).

Sedan vid frukosten idag då så säger mamma att hon inte tror att jag har några pengar kvar. Konstigt tycker jag, jag hade ju rätt mycket för ett par veckor sedan.
Så vi kollar mitt konto på internet och då visar det sig att jag har gjort av med 1700 på en månad!

Nästan alla pengar har gått åt till shopping av olika slag. Så jag kollade igenom mina kvitton och vips så ser jag vart alla pengar tagit vägen:

7/4 så var jag i kalmar med Sara varav 1200 kr shoppades upp nästan enbart på kläder.
.
De andra 500 vet jag på ett ungefär vart de tagit vägen men inte helt. Jobbar på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0