Gymnasiedag

Åkte med mamma och Elin in till Kalmar idag för att kolla in elprogrammet på kagg.
Hade ingen aning om vart jag skulle så jag frågade nån random snubbe.
Hakade på en liten grupp bestående av 3 killar på en rundtur. Fick frågan om jag var där för killarnas skull ;)
Såg väl ut som om jag gått vilse från frisörutbildningen eller nått.
 
Fick veta att tjejer hade bra karriärsmöjligheter inom El vilket ju är ett stort plus.
Fick också veta att det inte var så många tjejer som gick där nu men att det varit "många" som kollat på utbildningen.

Kilade sedan vidare till Jenny och snacka lite snabbt med Emma (aka Kaninen).
Och sen gick jag med mina finfina pumps upp till stan. Halkade förvånansvärt lite (Y)
Kollade runt och hittade en kavaj som jag gillade men nae, ikke sa nikke (mamma+Elin).
Köpte däreomt lite ringar.
En gigantisk på Glitter och fyra små på Gina.

Gick nästan 3km i pumpsen på dåligt plogade cykelbanor. Bra jobbat(Y)

Summan av kardemumman: En askalas dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0