Prov

Började skoldagen med ett matteprov och avslutade den med ett tyskaprov.
Great. Hade faktiskt övat till båda men kände ändå att det blev en hel del missar.

Mellan de två proven hann vi även ha en tyskalektion där vi fick repetera inför tprovet, lunch och idrott.
Idrotten var fucking jobbig. Vi hade olika stationer som vi skulle rotera mellan och tja, försöker man göra dem riktigt så är det jävligt jobbigt.
Jag har överlag dålig fysisk prestanda men jag jobbar på det, vilket idag då ledde till att mina armmuskler darradde av ansträngning.
Vi fick iallafall sluta lektionen med en avslappningsövning vilket var riktigt nice. Jag är ganska bra på att slappna av när jag verkligen vill men jag  tycker mest det är jobbigt för jag blir så sömnig och orkar knappt röra mig.
Egentligen skulle man kanske skaffa sig en avslappnings-CD så man slipper få phsykbryt över skolarbetet igen.
Det vore nog ganska bra med något som kunde lätta på stressen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0