Adrenalinkick

Händelselös dag idag. Blev sukt uttråkad vilket osakade svordommar när tv-programen inte gick som de skulle och att jag åt en halv gurka.

Men sen på kvällen så rymde hunden rätt in i grannens trädgård. Drog med deras hund och sedan så drog de vidare ut i skogen.Helvete, var min kommentar på detta.
Så jag och Jette(grannen) gick/kubbade efter dem ut i skogen där hon visslade vilket gjorde att deras hund kom å mollemupp hängde på.

De har sett varandra nästan dagligen under sommrarna men aldrig träffats innan så det var tur att de inte började bråka eller nått.


När jag burit hem rymlingen så var jag typ helt slut. Antar att det berodde på adrenalinkicken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0