Partey

Ikväll sitter jag och bloggar ifrån rydbergs. Det e inte lätt att skriva på mini i vanliga fall och nu försvåras det hela ytterligare av en massa sladdar runt mina ben.
Jag bloggar nämligen från musikanläggningen.

Varför vi e på Rydbergs?
Vi har ett överaskningslkalas för min farbror Dieter som fyller 50år.

Från början var vi väl ett 50tal ppl här men nu har några dragit hem så vi är inte riktigt så många.
Överallt står det reklamskyltar och pelare från Wolksvagen. I en av pelarna sitter det dessutom ett paraply(wtf?).

Finns väl inte så mycket mer att säga än:

GRATTIS DIETER!


Ps. Försök och inte bli så upprörda över eventuella stavfel, den här datorn är värdekass att skriva på.Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0