Blåbärshoppning + betesridning

Tänker faktist inte tråka ut er med en massa detaljer om hur hoppningen gick. Men jag hoppade 70cm med Sunny girl och det gick snabbt. Snabbt var också det jag tänkt mig :D
Men att det gick så bra kan jag nog inte ta åt mig hela äran för. Hon hade redan gått den banan två gånger innan.

Sen så vill jag också passa på att ifrågasätta Idas ifrågasättning av min rätt att blogga om allt intressant och ointressant.

Men det jämnar ut sig för jag tog hennes plats när vi skulle rida till betet. Hon hade anmält sig men skulle hem innan det och jag hade inte anmält mig men var kvar.
Ingrid sa att jag och Maria(som också brukar rida sunny) fick slåss om vem som skulle rida henne. Men jag, gullig som jag e, sa att hon kunde rida henne.
Precis när jag sagt det så kom jag också ihåg att sunny var extremt svettig...

Så jag fick rida på Lady. Hon var faktist rätt nice. Lite stor kanske, men annars helt okej :D

Ridskolehästarna går på samma bete som förra året, i östra bondetorp.

nu så ska jag nog upp och tråka ut mamma med hästprat eller leta efter medryttarhästar på internet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0